OBCHODNÍ PODMÍNKY
(poskytnuté kupujícímu před ZASLÁNÍM OBJEDNÁVKY S POVINNOSTÍ PLATBY kupujícím, resp. před uzavřením smluvního vztahu)

I. INFORMACE O OBCHODNÍKOVI

obchodní jméno: Storinsky Wicker Company s.r.o.

sídlo: Laca Novomeského 2567/2, 08501 Bardejov

IČ: 5180727
DIČ: 2120787680
IČ DPH: SK2120787680
zapsaný v: Obchodní rejstřík Okresního soudu Prešov, oddíl: Sro 36624/P
e-mail: p.storinsky @gmail.com
web: www.proutene-drevene.cz zákaznická linka: +421 944 577364 (dále také jen „Obchodník“)

II. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1. Tyto obchodní podmínky Obchodníka, jejichž součástí jsou i všechny údaje, které je Obchodník povinen ve smyslu zákona č.j. 108/2024 Zz o ochraně spotřebitele ao změně a doplnění některých zákonů (dále i jen „zákon“) oznámit fyzické osobě - spotřebiteli, která uzavírá kupní smlouvu (dále i jen „kupující“) před zasláním objednávky kupujícím, resp. před uzavřením kupní smlouvy, pokud k jejímu uzavření má dojít nebo dojde bez zaslání objednávky, upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran (tzn. Obchodníka a kupujícího) vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy zavřené prostřednictvím internetového obchodu Obchodníka umístěného na webovém rozhraní dostupném na internetové www.proutene-drevene.cz (dále jen „internetový obchod“) (celkem dále jen „smlouva“) (vše spolu dále i jen „Obchodní podmínky“ nebo ve zkrácené verzi „OP“).
2. S aktuálním a účinným zněním obchodních podmínek je možné seznámit se https://proutene-drevene.cz/content/3-obchodne-podmienky

3. Ustanovení odlišná od OP lze sjednat smlouvě. Odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto OP. Smlouva se vyhotovuje pouze pokud se mají sjednat odlišná ustanovení od OP, jinak se smlouva považuje za uzavřenou za níže uvedených podmínek a kupujícímu Obchodník zasílá jen potvrzení o uzavření smlouvy.

4. OP jsou vyhotoveny v českém jazyce, smlouva se uzavírá v českém jazyce.5. Znění OP platných ke dni uzavření Smlouvy může Obchodník měnit jen se souhlasem kupujícího.6. Všechny prezentace produktů umístěné na internetovém obchodě jsou informativního charakteru a Obchodník není povinen uzavřít smlouvu.


III. INFORMACE O PRODUKTU/OCH A CENĚ

1. Hlavní vlastnosti konkrétního produktu v rozsahu přiměřeném druhu a povaze produktu a formě poskytnutí informací jsou uvedeny u jednotlivých produktů v nabídce internetového obchodu.
2. Prodejní cenu produktu, resp. způsob, jakým se vypočítá, pokud vzhledem k povaze produktu nelze prodejní cenu určit předem, je uvedena u jednotlivých produktů v nabídce internetového obchodu.
1. Ceny konkrétního produktu s případnými dalšími náklady jsou uvedeny tak, jak je uvedeno výše včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Cena zůstává v platnosti po dobu, kdy je zobrazována ve webovém rozhraní obchodu.

2. K základní ceně produktu, která je uvedena tak, jak je popsáno výše, se připočítává cena za dopravu produktu podle způsobu doručení, resp. dodání / poskytnutí produktu kupujícímu.

3. Ceny uvedené v době objednání jsou konečné ceny včetně příslušné DPH.

IV. POSTUP UZAVŘENÍ SMLOUVY

1. Kupující realizuje objednávku produktu následovně:

1.1. pokud internetový obchod umožňuje vytvoření zákaznického účtu, objednávka se může realizovat prostřednictvím zákaznického účtu, po předchozí registraci v internetovém obchodě,

1.2. vyplněním objednávkového formuláře bez registrace.

2. Kupující si může přes internetový obchod objednat jakýkoli produkt, u kterého lze tento vložit do virtuálního nákupního košíku prostřednictvím Stisknutím tlačítka „VLOŽIT DO KOŠÍKU“ / Stisknutím ikony nákupního košíku u produktu. Případě, že při zobrazení produktu se nachází odkaz na doplňující informace týkající se charakteristiky, vlastností produktu a/nebo jeho dostupnosti, či podmínek dodání / poskytnutí, má se za to, že kupující se do momentu odeslání objednávky seznámil is těmito informacemi.

3. Po přidání produktu do virtuálního nákupního košíku tak, jak je uvedeno výše, se objednaný produkt automaticky přidá do nákupního košíku, který je kdykoliv k dispozici k nahlédnutí pro kupujícího.

4. Při zadávání objednávky si kupující vybere produkt, počet kusů produktu, způsob platby a doručení.

5. Po vyplnění údajů je kupujícímu umožněno objednávku zkontrolovat, měnit údaje tam uvedené, opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku po jejím schválení kupující může odeslat Obchodníkovi kliknutím na tlačítko s označením „OBJEDNÁVKA S POVINNOSTÍ PLATBY“. Odesláním objednávky se údaje uvedené v objednávce považují za správné a schválené kupujícím. Obchodník neprodleně po přijetí objednávky toto přijetí objednávky kupujícímu potvrdí emailem na elektronickou adresu kupujícího. Toto e-mailové oznámení o přijetí objednávky není akceptováním návrhu kupujícího na uzavření kupní smlouvy.

6. Odesláním objednávky kupující potvrzuje, že se seznámil a/nebo byl Obchodníkem obeznámen (i) o hlavních vlastnostech produktu, (ii) o prodejní ceně produktu, způsobu jakým se vypočítá, pokud vzhledem k povaze produktu nelze prodejní cenu určit předem, nákladech na dopravu, dodání / poskytnutí, poštovné a jiných nákladech a poplatcích ao skutečnosti, zda do celkové ceny mohou být započteny další náklady a poplatky, pokud náklady a poplatky nelze určit předem, (iii) o dodacích podmínkách, lhůtě, do které se Obchodník zavazuje dodat / poskytnout produkt, včetně poskytnutí služby dodání, resp. dopravy, případně io podmínkách souvisejících s dostupností produktu, pokud se na daný produkt vztahuje jakékoli omezení spojené s jeho zabalením, dodáním nebo přepravou.

7. Obchodník je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství produktů, vyšší ceny) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
8. Kupní smlouva se považuje za uzavřenou až po prověření objednávky, a to buď odesláním dalšího e-mailu, jehož předmětem bude akceptace objednávky ze strany obchodníka nebo odesláním e-mailového potvrzení o tom, že produkt je připraven k vyzvednutí, resp. že byl expedován, přičemž jejím předmětem je dodání / poskytnutí v objednávce specifikovaného produktu a včetně poskytnutí služby dodání / poskytnutí, resp. dopravy, případně io podmínkách souvisejících s dostupností produktu, vztahuje-li se na daný produkt jakékoli omezení spojené s jeho dostupností za tam uvedenou cenu, a to vše za podmínek uvedených v těchto Obchodních podmínkách a v Reklamačním řádu.

9. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby, tzn. nejde o zvýšený tarif.

V. PLATEBNÍ PODMÍNKY

1. V případě zrealizování objednávky s úhradou předem s povinností platby má kupující následující možnosti provedení úhrady ceny tak, jak je tato uvedena v bodě III. těchto OP:

1.1. Cenu hradí kupující přímo Obchodníkovi, a to bezhotovostně na účet Obchodníka IBAN: SK701100000002949062987, vedený společností Storinsky Wicker Company sro, a to na základě proforma (zálohové) faktury. Na základě odeslané objednávky vystaví Obchodník proforma (zálohovou) fakturu, kterou pošle spolu s potvrzením objednávky e-mailem,

1.2. Cenu hradí kupující přímo Obchodníkovi, a to přímým vkladem na účet Obchodníka IBAN: SK701100000002949062987, vedený společností Storinsky Wicker Company sro

1.3. online vybranou platební bránou dostupnou v internetovém obchodě, přičemž v tomto případě postupuje kupující podle pokynů příslušného poskytovatele elektronických plateb,

1.4. platbou na dobírku při převzetí produktu podle dodacích podmínek pošty nebo vybrané kurýrní společnosti ve smyslu dalších ustanovení těchto OP2. Za veškeré náklady spojené s peněžními transakcemi odpovídá a tyto nese kupující.

3. Cena za služby tak, jak je uvedena v internetovém obchodě Obchodníka u jednotlivého produktu je splatná dnem uvedeným ve vystaveném daňovém dokladu ve smyslu příslušných právních předpisů a na její vymáhání se vztahují ustanovení z. čj. č. 40/1964 Sb. Občanského zákoníku.

4. V případě bezhotovostní platby platí, že závazek kupujícího uhradit kupní cenu je splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet Obchodníka.

5. Obchodník vystaví kupujícímu ohledně plateb realizovaných na základě smlouvy daňový doklad – fakturu, která obsahuje náležitosti účetního dokladu ve smyslu zákona 431/2002 Sb. o účetnictví. Kupující tímto výslovně souhlasí s tím, že mu Obchodník účetní doklad ve smyslu zákona č.j. 431/2002 Zz o účetnictví odeslal na elektronickou adresu kupujícího, kterou tento uvedl v objednávce produktu, a její správnost tímto potvrdil. Obchodník má bez ohledu na výše uvedené výhradní právo volby mezi zasláním elektronické faktury nebo faktury v listinné formě.

VI. DODACÍ PODMÍNKY
1. Obchodník se zavazuje dodat / poskytnout produkt kupujícímu na adresu v České republice, kterou kupující uvede v objednávce jako místo doručení a kupující je povinen převzít produkt při dodání / poskytnutí. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutné produkt doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním produktu, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

2. Produkt se považuje za převzatý kupujícím okamžikem, kdy kupující nebo jím určená třetí osoba kromě dopravce převezme všechny části objednaného produktu, nebo pokud

3. produkty objednané kupujícím v jedné objednávce dodávají odděleně, okamžikem převzetí produktu, který byl dodán jako poslední,

4. dodává produkt sestávající z více dílů nebo kusů, okamžikem převzetí posledního dílu nebo posledního kusu,

5. produkt dodává opakovaně po určitou dobu, okamžikem převzetí prvního produktu.

6. Obchodník se zavazuje dodat / poskytnout produkt kupujícímu standardně do 24/48 hodin od vytvoření objednávky, ale v některých případech může nastat, že zboží je ve výrobě, tehdy se objednávku urgujeme vyřídit co nejdříve nejdelší lhůta do 21 dnů ode dne akceptace objednávky, přičemž tuto lhůtu lze na základě dohody mezi Obchodníkem a kupujícím přiměřeně prodloužit.

7. Způsoby doručení produktu včetně ceny dodání / poskytnutí a detailnějších podmínek platných pro jednotlivé způsoby doručení jsou uveřejněny v internetovém obchodě.

8. Obchodník zajišťuje doručení produktu způsobem, který určí Obchodník / způsobem, který si kupující vybere v rámci vytváření objednávky produktu .

9. Obchodník se zavazuje produkt přiměřeně zabalit a zajistit. Kupující je povinen při přebírání produktu zkontrolovat jeho stav a neporušenost zásilky.


VII. ODPOVĚDNOST ZA VADY

1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy.

2. Plnění dle smlouvy je vadné, pokud dodaný resp. poskytnutý produkt ve smyslu smlouvy není v souladu s dohodnutými a všeobecnými požadavky nebo pokud jeho používání znemožňují nebo omezují práva třetí osoby včetně práv duševního vlastnictví.

3. Obchodník odpovídá za vady dodaného resp. poskytnutého produktu, která/é se vyskytne/í nebo projeví/í během dvou let od dodání resp. poskytnutí produktu.

4. V případě vadného plnění má kupující zejména tato práva:

4.1. jde-li o vadu, kterou lze odstranit, kupující má právo aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna opravou nebo výměnou,

4.2. jde-li o vadu, kterou nelze odstranit, kupující může buď od smlouvy odstoupit ve smyslu dalších ustanovení těchto OP, nebo se může domáhat přiměřené slevy z ceny.

5. Kupující může uplatňovat práva z odpovědnosti za vady jen vytkl-li vadu do dvou měsíců od zjištění vady, nejpozději do uplynutí dvou let od dodání resp. poskytnutí produktu.

6. Vadu lze vytknout v kterékoli provozovně Obchodníka, u jiné osoby, o které Obchodník seznámil kupujícího před uzavřením smlouvy nebo před odesláním objednávky, nebo prostředky dálkové komunikace na adrese sídla nebo místa podnikání Obchodníka nebo na jiné adrese, o které Obchodník seznámil kupujícího při uzavření smlouvy nebo po uzavření smlouvy. Pokud kupující vytkl vadu poštovní zásilkou, kterou Obchodník odepřel přijmout, zásilka se považuje za doručenou v den odepření.
7. Obchodník poskytne kupujícímu písemné potvrzení o vytčení vady bezodkladně po vytčení vady kupujícím. Obchodník v potvrzení o vytčení vady uvede lhůtu, ve které vadu v souladu s § 507 ods. 1 Občanského zákoníku odstraní. Lhůta oznámená podle předchozí věty nesmí být delší než 30 dnů ode dne vytčení vady, pokud delší lhůta není odůvodněna objektivním důvodem, který Obchodník nemůže ovlivnit.

8. Pokud Obchodník odmítne odpovědnost za vady, důvody odmítnutí písemně sdělí kupujícímu. Pokud kupující znaleckým posudkem nebo odborným stanoviskem vydaným akreditovanou osobou, autorizovanou osobou nebo notifikovanou osobou prokáže odpovědnost Obchodníka za vadu, může vytknout vadu opakovaně a Obchodník nemůže odmítnout odpovědnost za vadu; k opakovanému vytčení vady se § 621 odst. 1 písm. 3 nevztahuje. Na náklady kupujícího spojené se znaleckým posudkem a odborným stanoviskem se vztahuje § 509 ods. 2 Občanského zákoníku.

9. Pokud před uzavřením smlouvy nebo, pokud se smlouva uzavírá na základě objednávky kupujícího, před odesláním objednávky, Obchodník seznámil kupujícího, že vady lze vytknout iu jiné osoby, jednání nebo opomenutí této osoby se pro účely odpovědnosti za vady považuje za jednání nebo opomenutí Obchodníka.

10. Kupující při uplatnění práva z odpovědnosti za vady nebo vytčení vady srozumitelně, přesně a pravdivě uvede:

10.1. vady, které namítá,

10.2. své jméno, příjmení, adresu a email pro účely potvrzení o vytčení vady a oznámení o způsobu vyřízení vytčené vady,

10.3. právo, které si titulem jím tvrzené vadné služby ve smyslu těchto OP uplatňuje.

11. Kupující je povinen Obchodníkovi kdykoli poskytnout potřebnou součinnost k objasnění vytčené vady, přičemž pokud kupující odmítne tuto součinnost poskytnout, bere na vědomí, že Obchodník nebude moci důkladně prošetřit vytčenou vadu.

12. Kupující je povinen uplatnit práva z odpovědnosti za vady bez zbytečného odkladu od zjištění vady, nejpozději do 2 let od dodání / poskytnutí produktu.

13. Kupující má právo zvolit si odstranění vady výměnou věci nebo opravou věci. Kupující si nemůže zvolit způsob odstranění vady, který není možný nebo který by ve srovnání s druhým způsobem odstranění vady způsobil Obchodníkovi nepřiměřené náklady s ohledem na všechny okolnosti, zejména na hodnotu, kterou by měla věc bez vady, na závažnost vady a na skutečnost, zda by druhý způsob odstranění vady způsobil kupujícímu značné obtíže.

14. Pro účely opravy nebo výměny kupující předá nebo zpřístupní věc Obchodníkovi nebo jiné osobě, u které na základě oznámení Obchodníka lze vady podle těchto OP vytknout. Náklady převzetí věci nese Obchodník.

15. Obchodník dodá opravenou věc nebo náhradní věc kupujícímu na vlastní náklady stejným nebo obdobným způsobem, jakým mu kupující dodal vadnou věc, nedohodnou-li se strany jinak. Pokud kupující nepřevezme věc ve lhůtě šesti měsíců ode dne, kdy ji měl převzít, může Obchodník věc prodat. Jde-li o věc větší hodnoty, Obchodník kupujícího o zamýšleném prodeji předem vyrozumí a poskytne mu přiměřenou dodatečnou lhůtu pro převzetí věci. Obchodník neprodleně po prodeji vyplatí kupujícímu výtěžek z prodeje věci po odečtení nákladů, které účelně vynaložil na její úschovu a prodej, uplatní-li kupující právo na podíl z výtěžku v přiměřené lhůtě uvedené Obchodníkem v oznámení o zamýšleném prodeji věci. Obchodník může věc na vlastní náklady zničit, nepodařilo-li se ji prodat nebo pokud předpokládaný výtěžek z prodeje nebude postačovat ani k úhradě nákladů, které Obchodník účelně vynaložil na úschovu věci, a nákladů, které by Obhodník musel nutně vynaložit na její prodej.
16. Obchodník při odstranění vady zajistí odstranění věci a instalaci opravené věci nebo náhradní věci, vyžaduje-li výměna nebo oprava odstranění vadné věci, která byla nainstalována v souladu s její povahou a účelem před tím, než se vada projevila. Obchodník a kupující se mohou dohodnout, že odstranění věci a instalaci opravené nebo náhradní věci zajistí kupující na náklady a nebezpečí Obchodníka.

17. Při odstranění vady výměnou věci nemá Obchodník právo na náhradu škody způsobenou běžným opotřebováním věci a na úplatu za běžné užívání věci před její výměnou.

18. Obchodník odpovídá za vady náhradní věci podle § 619 Občanského zákoníku.

19. Obchodník může odmítnout odstranění vady, pokud oprava ani výměna nejsou možné nebo pokud by vyžadovaly nepřiměřené náklady s ohledem na všechny okolnosti.

20. Obchodník vyřídí vytčenou vadu dle žádosti kupujícího následovně:

20.1. Odstranění vady: Obchodník odstraní vadu v přiměřené lhůtě (§ 507 odst. 1 občanského zákoníku) poté, co kupující vytkl vadu, bezplatně a bez způsobení závažných obtíží kupujícímu s ohledem na povahu produktu a účel, pro který kupující produkt požadoval. Obchodník může odstranění vady odmítnout, pokud odstranění není možné nebo pokud by mu způsobilo nepřiměřené náklady s ohledem na všechny okolnosti, zejména na hodnotu, kterou by měla služba bez vady a na závažnost vady,

20.2. Sleva z ceny nebo odstoupení od smlouvy: Kupující má právo na přiměřenou slevu z ceny nebo může odstoupit od smlouvy i bez poskytnutí dodatečné přiměřené lhůty podle § 517 ods. 1 Občanského zákoníku, pokud (i) odstranění vady není možné nebo by způsobilo Obchodníkovi nepřiměřené náklady, (ii) Obchodník neodstranil vadu podle § 852k odst. 1 písm. 1 Občanského zákoníku, (iii) produkt má stejnou vadu i přes snahu Obchodníka vadu odstranit, (iv) vada je takové závažné povahy, že odůvodňuje právo kupujícího na okamžitou slevu z ceny nebo odstoupení od Smlouvy, nebo (v) Obchodník prohlásil nebo je z okolností zřejmé, že vadu neodstraní v přiměřené lhůtě nebo bez způsobení závažných obtíží pro kupujícího.

20.3. Sleva z ceny musí být přiměřená rozdílu hodnoty produktu, kterou by produkt měl, pokud by byl bez vad. Pokud se produkt dodává / poskytuje během dohodnuté doby, kupující má právo na slevu z ceny jen za dobu, ve které služba nesplňovala požadavky dle § 852d Občanského zákoníku.

21. Obchodník vyplatí kujícímu slevu z ceny do 3 dnů od uplatnění práva kujícího na slevu z ceny stejným způsobem, jaký kupující použil při zaplacení ceny, pokud kupující výslovně nesouhlasí s jinými způsoby. Veškeré náklady spojené s úhradou nese Obchodník.

22. Kupující nemůže od smlouvy odstoupit, je-li vada produktu zanedbatelná. Důkazní břemeno, že vada je zanedbatelná, nese Obchodník.

23. Vyřízením vytčené vady není dotčeno právo kupujícího na náhradu škody. Obchodník neodpovídá za škodu, pokud prokáže, že škodu nezavinil.

VIII. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

1. Kupující je oprávněn i bez uvedení důvodu odstoupit od smlouvy, a to do 14 dnů ode dne převzetí produktu kupujícím.2. Lhůta pro odstoupení od smlouvy se považuje za zachovanou, pokud oznámení o odstoupení od smlouvy bylo odesláno Obchodníkovi nejpozději v poslední den lhůty dle bodu 1. tohoto článku OP.
3. Kupující může své právo na odstoupení od smlouvy uplatnit u Obchodníka v listinné podobě na adresu sídla Obchodníka nebo zasláním na e-mailovou adresu Obchodníka uvedenou v záhlaví těchto OP. Kupující může použít formulář pro odstoupení od smlouvy dle přílohy č. 2. 2 těchto OP.

4. V případě odstoupení od smlouvy podle bodu 1. tohoto článku OP se smlouva ruší od začátku. Po odstoupení od smlouvy je kupující povinen zdržet se užívání produktu a jeho poskytování třetím osobám.

5. Kupující je povinen do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku nebo od smlouvy uzavřené mimo provozní prostory Obchodníka zaslat zboží zpět nebo předat zboží Obchodníkovi nebo osobě určené obchodníkem k převzetí zboží; to neplatí, jestliže obchodník navrhne, že si zboží vyzvedne osobně nebo prostřednictvím jím určené osoby. Lhůta podle první věty se považuje za zachovanou, pokud kupující odešle zboží obchodníkovi nejpozději poslední den lhůty.

6. Při odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku nebo od smlouvy uzavřené mimo provozní prostory obchodníka podle § 19 ods. 1 zákona nese kupující jen náklady na vrácení zboží Obchodníkovi nebo osobě určené obchodníkem k převzetí zboží .

7. Kupující odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku zacházení se zbožím, které je nad rámec zacházení potřebného ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží.

8. Obchodník je povinen bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení od smlouvy vrátit kupujícímu veškeré platby, které od něho obdržel na základě smlouvy nebo v souvislosti s ní, včetně nákladů na dopravu, dodání / poskytnutí a poštovné a jiných nákladů a poplatků. Obchodník je povinen vrátit kupujícímu platby stejným způsobem, jaký použil kupující při své platbě. Tím není dotčeno právo kupujícího dohodnout se s Obchodníkem na jiném způsobu platby, pokud v souvislosti s tím kupujícímu nebudou účtovány žádné další poplatky.

9. V případech, kdy má kupující - spotřebitel v souladu se zákonem právo od smlouvy odstoupit je Obchodník také oprávněn kdykoli od smlouvy odstoupit, a to až do doby dodání/dodání produktu. V takovém případě vrátí Obchodník kupujícímu uhrazenou cenu bez zbytečného odkladu, a to stejným způsobem, jakým ji Obchodník od kupujícího přijal. Tím není dotčeno právo kupujícího dohodnout se s Obchodníkem na jiném způsobu platby.

IX. JINÁ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

1. Práva z vadného plnění, stížnosti a podněty může kupující uplatnit u Obchodníka písemně na adrese jeho sídla nebo emailem na: p.storinsky@gmail.com. Informaci o vyřízení zašle Obchodník kupujícímu na adresu uvedenou kupujícím.

2. Kupující má právo podat Obchodníkovi žádost o nápravu, pokud mezi kupujícím a Obchodníkem vznikne spor z uplatnění práv z odpovědnosti za vady nebo pokud se kupující domnívá, že Obchodník porušil jiná práva kupujícího než spotřebitele.

3. Obchodník informuje kupujícího na trvanlivém médiu o příslušných subjektech alternativního řešení sporů, pokud Obchodníkům odpověděl zamítavě na žádost kupujícího podle předchozího odstavce.

4. Kupující má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu (dále jen „návrh“) subjektu alternativního řešení sporů, pokud Obchodník na žádost podle prvního odstavce odpověděl zamítavě nebo na ni neodpověděl do 30 dnů ode dne jejího odeslání.
5. Alternativní řešení sporů se řídí zákonem č.7 391/2015 Zz o alternativním řešení spotřebitelských sporů. Orgánem alternativního řešení sporů je Slovenská obchodní inspekce se sídlem: PO BOX 29 Bajkalská 21/A 827 99 Bratislava, internetová adresa: https://www.soi.sk/sk.
6. Bližší informace ve věci alternativního řešení sporů viz https://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi;.

7. Subjekty alternativního řešení sporů naleznete na http://www.economy.gov.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/seznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelských-sporov.

8. Platforma pro on-line řešení případných sporů mezi Obchodníkem a kupujícím se nacházejí také na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr.

9. Evropské spotřebitelské centrum Slovenská republika, se sídlem Ministerstvo hospodářství SR, Mlynské nivy 44/A 827 15 Bratislava 212, internetová adresa: https://www.europskyspotrebitel.sk/ je kontaktním místem dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady 524/2013 ze 21 . května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a doplňuje nařízení (ES) č. 1274/2003 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

10. Obchodník je oprávněn k poskytování služeb na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Slovenská obchodní inspekce provádí ve vymezeném rozsahu mimo jiné dohled nad dodržováním zákona.

11. Obchodník i kupující mohou své případné nároky a spory řešit kromě výše uvedeného i prostřednictvím věcně a místně příslušných soudů České republiky.

X. DORUČOVÁNÍ

1. Kupujícímu mohou být všechny dokumenty týkající se smlouvy a/nebo OP ze strany Obchodníka doručovány na jeho elektronickou adresu, není-li v OP nebo ve smlouvě stanoven pro daný dokument jiný závazný způsob doručování.

2. Písemnosti v listinné podobě mohou být kupujícímu doručovány buď osobně nebo prostřednictvím doručovatele s poštovní licencí, přičemž zásilka bude zaslána doporučenou poštou. Doručování bude probíhat na adresu uvedenou kupujícím. V případě, že nedojde k převzetí doručované zásilky kupujícím, považuje se zásilka za doručenou iv případě, že bude vrácena doručovatelem, a to jak z důvodu, že kupující nebyl zastižen, tak z důvodu, že si kupující zásilku v úložné lhůtě nevyzvedl, tak iz důvodu, že na uvedené adrese se kupující již nezdržuje, změnil své trvalé bydliště/sídlo zda se z této adresy již odstěhoval nebo že nemá schránku, jakož iz důvodu, že kupující odmítl doručovanou zásilku převzít. V těchto případech se zásilka považuje za doručenou třetí den po jejím podání k poštovní přepravě. Ustanovení tohoto článku OP se uplatňují přiměřeně i na doručování písemností v listinné podobě Obchodníkovi kupujícím.

XI. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

1. Závazek ze smlouvy trvá do dne odolání objednávky s povinností platby kupujícím do dodání / poskytnutí produktu kupujícímu Obchodníkem ve smyslu ustanovení těchto OP, pokud tyto OP nestanoví jinak.

2. Závazek ze Smlouvy může být ukončen dohodou mezi smluvními stranami (tzn. Obchodníkem a kupujícím).
3. Je-li některá ustanovení OP neplatná nebo neúčinná, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení OP.4. Smlouva včetně OP je archivována Obchodníkem v elektronické podobě a není veřejně přístupná. , což potvrzuje i odsouhlasením těchto OP v internetovém obchodě Obchodníka.


V Bardějově dne 1.7.2024

Peter Storinsky jednatel